Zpevněte si bříško

19. dubna 2008 v 18:11 | Majuška ♥ |  Cvičení
Loďka
a) Lehněte si na záda, natažené nohy spojte k sobě. Zatněte břišní svaly, zvedněte hlavu s rameny. Natažené nohy také dostaňte do výše ramen. Paže držte v úrovni stehen.
b) Dlaněmi se zapřete o zem a rychle stokrát zakmitejte.
Tip: Při padesátém opakování přibližte nohy o něco blíž k zemi.
Vnadná svíčka
a) Lehněte si a zvedněte napnuté nohy s pokrčenými chodidly.
b) Zatněte břišní svaly, nohy dejte k sobě a pomalu je pokládejte nalevo. Zastavte se pár centimetrů nad zemí. Po celou dobu držte bedra pevně na podložce. Vraťte se do výchozí pozice a zopakujte na opačnou stranu.
Tip: Naložte si dvacet opakování. Dáte svalům perfektně zabrat.
Břicholapka
a) Narovnejte záda a vypněte hruď. Zapřete se o paže za tělem, zakloňte se a podpírejte se rukama. Dejte paty k sobě, pokrčte nohy a přitáhněte je k hrudníku.
b) Zatněte břišní svaly a natáhněte nohy. Vraťte se do výchozí pozice a cvik zopakujte.
Tip: Nezaklánějte se. Posílíte silněji.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama